Now little lisa is only 9 years old
2010-03-23 @ 23:28:09  //  Av: Kim Svensson



Efter att inte ha bott hos mamma o pappa på nio månader så var det rätt så skönt att vakna upp hos dem idag och där nere i köket så var kaffe klart och frukosten stod på bordet, och hur skönt är inte det? Sen att äta den goda frukosten, sitta och prata med mamma och pappa om allt o inget och sedan gå och göra de man vill och helt plötsligt så står det lunch på bordet också, mums! Haha, känns som värsta lyxen för mig att ha sovit här i 3 nätter nu eftersom pojken min är i idre, så blir lite ensamt i lägenheten! hihi. Men imorgon så åker jag hem till mig igen i Johannelund och väntar några nätter och dagar tills min pojkvän kommer hem igen!

Annars idag så har jag varit på stan i typ 15 minuter och sagt hej till Johanna och hennes vän Linda. Sen skjutsade Johannas pojkvän mig till hjulsbro och där mötte jag upp Emmie och gick hem till henne och kollade på tv med hennes mamma och myste med vovvarna. Har varit en super mysig kväll med Emmie och pratat o skrattat massor! Imorgon åker jag hem till mig i Johannelund, packar väskan och sen drar emot hockeyn och dansar hem en vinst åt Lhc hoppas jag! :) Men nu säger jag GODNATT!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?