I probably shouldn't say this
2010-03-12 @ 15:24:36  //  Av: Kim Svensson

Är nu hemma efter en dag på jobbet, gick fort och det var skönt. Nu sitter jah helt själv i vardagsrummet. Albin och Tommy sitter med sina datorer i köket och ska lana hela helgen. ååh vad kul.. haha. ne men pappa ringde förut och jag ska till kirurgen på tisdag och bli nedsövd, läskigt! Men får hoppas på att det går brs. Ikväll så har jag innebandymatch 20.40, sen ska jag hem och gotta mig med lite chips och sedan sova. Imorgon kommer Tommys kusins hund hit och ska vara här i en vecka, mysigt med en liten vovve :) Annars imorgon blir det jobb till 02.00, sover nog hos mamma för det är hennes bil jag ska låna och hon behöver den på söndagmorgon. Jeje, näe nu ska jag till ica och köpa fredagsgott. Blir ingen bild, sitter på emils dator..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?