Put my glasses on, Im out the door
2010-02-23 @ 01:43:15  //  Av: Kim Svensson


Emil har sin dator kvar här, så jag och Tommy slipper turas om med den dator vi har här hemma. Haha, hittade en bild på min man ifrån 2007, haha, liten och göllig är han allt :)

Dagen och kvällen har spenderats hos min vän Johanna! Vi har faktiskt inte gjort alls mycket, bara suttit och pratat om alla mellan himmel och jord, och vi har fått höra mycket roliga saker om hennes mamma också. HAHA! Sen bjöd Johannas familj på pizza, den satt bra! Fick ont i magen så jag gick o sov i 3 timmar i hennes sköna säng :)
Nu ska jag gå och lägga mig, och imorgon händer kanske en rolig sak!
Postat av: Marie

det känns mest rörigt & stressigt att vara "hemma", det är så sjukt mycket man vill hinna med.. men alltid trevligt att träffa gamla vänner!

2010-02-23 @ 08:10:07
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Johanna

jag vet, nu har den fått fnatt! men jag kommer hem imorgon, så jag ringer dig då! :)

2010-02-24 @ 22:19:59
URL: http://johannaheterhon.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?