And I want you to know
2010-08-28 @ 00:29:18  //  Av: Kim Svensson

Jag hatar studenter. Speciellt igår när dom hade deras nollningsfest, 5000 studenter eller något på mitt jobb.. ååh, och alla skulle ha cheese också, höll på att dö där ett tag under mina 10 timmar som jag jobbade. Mikaela från jobbet var iaf jätte snäll och skjutsade hem mig eftersom bussarna hade slutat gå.

Idag har jag varit ledig och det har varit så skönt, gjorde Ljungsbro marknad på 10 minuter med mamma och pappa, köpte med mig bröd och chips! Eller mamma och pappa betalade för att jag inte orkade stå i världens längsta bankomatkö! Sen gick vi hem till mormor och morfar och grilla korv, drack öl och bara hade det trevligt. Följde sen med min kusin och hennes barn till tivolit så åkte jag och Leo karusell.

Ikväll har jag bara slappat framför tvn med Tommy och Frasse, ska gå och lägga mig nu!
Postat av: Mikaelaaa!

Klart jag kör hem dig! :)

2010-08-28 @ 02:53:42
URL: http://mhultgren.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?