Jack and Jill vs the World
2009-10-05 @ 00:01:48  //  Av: Kim Svensson



Vi kollade på den här filmen Jack and Jill vs the World och den är gjord
Den framgångsrike chefen Jack är en metodisk och kontrollerad man som arbetar på en reklambyrå. Under en rökpaus på kontorets hustak möter Jack skådespelerskan Jill som just anlänt till New York för att söka jobb. Han sympatiserar med hennes situation och ordnar ett jobb åt henne i en kampanj som hans byrå ligger bakom. När han lämnar Jill vid hennes hem upptäcker han att hon bor i ett nedgånget lågbudgethotell och han erbjuder henne att bo i hans gästrum så länge. Detta visar sig få konsekvenser som ingen kunnat ana...

Tyvärr somnade jag i slutet av filmen för att jag var sjukt trött!
Men jag försökte hålla ögonen öppna för den var riktigt bra.
En mycket sevärd film enligt mig :)
TOPPEN!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?