i hjulsbro
2009-10-17 @ 18:03:45  //  Av: Kim Svensson

Tommy's och min start på morgonen var ett telefonsamtal av Emil&Elin ,
som säger att dom är utanför, så det var bara att öppna åt dom och sedan
göra iordning sig . Blev bara chill o så!

När Tommy och Emil sen skulle åka till garaget och fixa med Emils bil så slog
idén mig att jag kunde åka hem till min kära familj i hjulsbro och hälsa på.
För lillasyster hade sagt att mamma var hemma och hade feber.

Jag får skjuts av Emil och Tommy, går hem till mamma o pappa..
INGEN HEMMA.. ringer mamma och hon säger att hon är och fikar hos
en kompis och pappa dömmer innebandy och lillasyster är på tjejkväll..
Ahopp , här skulle jag vara gullig och överraska, haha!
Men jag sa till mamma att hon skulle skynda sig hem, jag vill inte sitta här själv!

Ikväll blir det antingen att umgås med mamma,  eller jaa det ska jag!
Men sen kanske det blir film någonstans med min snuttis, elin och emil .
Fast det är sådant som märks..

Nu ska bara slappa tills min mamma kommer :)

HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?