Bal 2009
2009-05-24 @ 22:44:52  //  Av: Kim Svensson

Igår var baldagen för mig .

Klockan elva var jag och anton klara för att fotograferas .
Sen käka vi lite granna med Emmie och Myran ,
tiden gick sakta.. Tillslut blev det genrep och jag o Anton
kunde bara va med på en dans för min klänning fucka sig totalt ,
mamma kom med säkerhetsnålar och fixa det . Tack (y)

Sen blev det Riktiga balen . Gick bra !
Familj och några av släkten var där . Trevligt :)

Efteråt blev det kort och Antons mamma kom med en piknik korg
till oss , mamma skjutsa mig, anton, myran o emmie till trädgårn .
Blev Champange, jordgubbar, chips och jordnötter . MUMS .

Rännstensgång.. Jobbigt kan jag säga . öösch .
Klänningen och bhn åkte lite vart dem ville, snällt :o

Balmiddagen , var trevligt .

Sen blev det party  .

Sov hos tommy.

HÖRS

Postat av: Sarah

Så fin du var! :)

2009-05-25 @ 08:21:45
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?