And though I can’t be with you tonight..
2009-05-25 @ 09:54:23  //  Av: Kim Svensson

Okej, måndags-ångesten är på intåg, eller låt mig säga, den har redan kommit. Så alla människor som gör mig känslofull, ur vägen typ haha. Nej men känns som jag behöver bråka på någon just nu ha-ha. Skrika på alla som inte förstår mig. Men jag tänker inte göra det, tänker hålla mig i skinnet. Tänka på något posetivt tills ja somnar och vakna upp som en ny människa. Tjaa.. något i den stilen i allafall.

Antingen skakar av mig allt dåligt som far omkring i mitt huvud eller så sätter jag mig och tjurar haha! Går nog över på båda sätten. Ibland behöver man gråta kanske? Är rätt stolt över mig själv att jag inte gjort det på månader känns det som. Fast det var ju en lögn. Men inte på länge i allafall :) Förut lät jag allt beröra mig. Men inte längre.. ibland ska man inte ödsla tid på saker och ting som man vet inte är värt det. Som tex. kärlek.. jag och tommy kan ha små tjaffs.. men det är ju sådant som hör till! Vi vet att vi älskar varandra och det blir jämt bra tillslut för vi ska jämt hålla ihop. Och familjen, den finns väl där till 100% om det är menat att det ska vara så. Och skolan skulle väl gå bra om den var något för mig. Men det är den ju inte, minst sagt ;). Fast det där är ju bara dom negativa sakerna lixom.. hur mycke bra finns det inte också :) Vissa saker gör än väl glad olika perioder. Just nu är det helt klart mina underbara vänner, min pojkvän, familj och solen som kommer lite då och då !

Okej, fyfan vad jag snackar.. eller a skriver. Men det är rätt skönt att skriva av sig ibland. I guess :) Livet är allt komplicerat alltså. Men man får väl se det från den ljusa sidan, bor i allafall inte i afrika.. :S wiierd.. jaja.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?