Why is everything so complicated?
2009-03-05 @ 13:00:42  //  Av: Kim Svensson

Imorse drog jag iväg till arbetsförmedlingen i en timme och bara lyssna.
Var riktigt dött, eftersom jag redan visste allt dom sa. Menmen!
Alltid bra att höra det två gånger ;)

Mamma stod sen utanför med bilen och väntade. Vi åkte till körskolan för
att mamma skulle se så att jag verkligen pluggade teori!
Klarade äntligen fas C. Bra jobbat! Nu är det bara fas Fordon kvar.
Men mamma och jag ska sätta oss ner imorgon och kolla på det.
Blir nog bra :)

Har nu ätit nästan världens godaste mat som mamma gör!
Currykyckling och ris. mummmma .

Trodde jag skulle iväg och träffa gos nu.. men nae.

Men nu ska jag hitta på andra grejer.

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?