Please tell me you'll stay... here!
2009-03-29 @ 11:30:05  //  Av: Kim Svensson

åh, sommartid, men vart är sommaren ? våren speciellt .. hallå ?
Var riktigt sömnig imorse när man fick gå upp en timma tidigare
pga att man ställde fram klockan en timma inatt. Ingen som missat?

Igår träffa jag Sarah och övade in några cheerdanser med henne
eftersom hon vill börja hos oss ! Kul :) Sen skulle hon o Zacke
åka till simhallen och bada .

För mig igår blev det fotbollen, Sverige - Portugal .
Riktigt dålig match om jag får säga.. 
Sen kolla jag på fast and the furious :D !
Dom filmerna är as bra tycker jag ..
Jag brukar inte vara för sk bilfilmer , men dom filmerna
är gryymmma . Måste se den nya :b haha !

& Vin Diesel är en snygging ;)
mjaaaouu


Nu sitter jag och väntar på att Tommy ska vakna så att jag kan få svar !
Har balträning vid fyra till sex . Så kanske ska träffa honom innan & efter.

Nu ska jag städa på mitt rum ,
HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?