naattti.
2009-03-09 @ 23:41:16  //  Av: Kim Svensson

Mamma är i Göteborg och pappa är i Stockholm, det är kväll och jag kan inte sova..
Ska lägga mig i sängen nu och vänta på att pappa kommer hem så jag får sömn!
Drama första lektionen imorgon, sen dendär dumma håltimman igen. orkar inte det..
Mamma kommer inte hem förens torsdag, men pappa kommer hem inatt (y)
Jappp, jag är tönt som inte kan sova om ingen är hemma. lalala .
Men ne , ska lägga mig i sängen nu och kolla på tv!
Imorgon fyller Johanna 18 år! Så blir att fira henne . GRATTIS!

Nu ska jag höra av mig till min goooosis, så kanske han kan vara social
tills min kära far kommer hem  . höh!

NATTI!

Postat av: Sarah

Godnatt Kimpa! :)

2009-03-10 @ 00:16:18
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?