Han säger nej till alla utom mig
2009-03-03 @ 11:23:39  //  Av: Kim Svensson

Jag älskar när du ge och när du tar
Vill vakna vid din sida varje dag

Ingenting är större än det här

Har inte skrivit på ett tag kom jag på nu.. Men somsagt, jag sitter aldrig vid datorn längre.
Men ah, nu gör jag det.. Så tänkte skriva lite rader som vad som hänt senaste dagarna!

Söndags: Balträning, sen åkte jag, Anton, Zurre & hans flickvän Maria till ikano för att
kolla runt lite. Sen tänkte vi äta lite Kina mat på Chili. Anton & Zurre ville bjuda mig o Maria.
Haha och varför inte? ;)  Sen åkte jag hem till Johanna och myste.
Sen skulle vi bara se oss en sväng hur Timmys nya lägenhet ser ut .
Men blev att vi stannade på film också. "Fredag den trettonde" & "Sex Drive" .
Har redan sett Sex Drive en annan gång, men den här gången såg vi en liten annan
verision av den. Aoupp. Sedan blev det hemfärd!

Måndags: Skolan, började mitt nya Iv-val, körsång! Och det är skoj. En bra lärare också.
Sen hade jag kursen pedagokiskt ledarsakp (?) tror jag kursen heter.. Där skrev vi lite.
Efter ett tag fick vi festis & bullar av skolan för våran klass vann tydligen på Hela skolan läser.
Ah, jag förtjänade inte fikan igentligen eftersom jag inte har läst någon bok. Aja, det var gott!
Sen hade jag musik sista lektionen.. Läraren ville sätta mig på trummor, men icke!!
Jag trivs att hålla i basen och spela på en sträng . haha!
När skolan slutade halv fem gick jag o träffade Suzan, eller Zarah som hon igentligen heter..
Men nääe, för mig är hos Suzan för det hette hon faktiskt när jag började i samma klass som
henne i 7an! Så hon kommer alltid heta Suzan för mig . Jaja.
Vi gick till stångebro hallen och invänta alla andra brudarna. Sen körde vi igång med danserna.
Tycker det går bra för mig. Ska bara tänka på att spänna armarna ännnnu mer!
Sen hem och kolla lite på tv och sedan nannnnna kudden.

Idag: SItter och pluggar, men tog en liten paus för att måste få lite nya idéer att skriva
i min rapport om praktiken jag har varit på. Sen ska jag träffa Johanna i stan.
Blir att träffa Suzan/Zarah sen också och öva lite mer på danserna :D  Sen hem och plugga!

Nu ska jag åter till pluggggandet . HÖRS

Tooooommmmyyy . <3
it's only you!
Postat av: zandra

jag tyckte du var jätteduktig idag på träningen:) om du sköter digimorgon på träningen är du självklar för match på lördag :)

2009-03-03 @ 19:53:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?