doggystyle
2009-03-03 @ 19:58:57  //  Av: Kim Svensson

idag blev det plugg! Sen in till staden och träffa Johanna.
Jag gick till apoteket och hämtade nya p-plåster och sen
gick jag till ungdomsmottagningen och bokade en tid där
till ett nytt recept! Kanon bra.
Sen åkte jag hem till Zarah och övade jätte lite på danserna.
Vi kunde allting så jag for hem till min lillasyster som var ensam.
Lilla pluttsan som inte vill vara själv :)

Jag lutade mig mot lillsyrran och sa:
- Hej älskling.. (och så lutade jag mig efter en puss)
Lillsyrran vänder sig om och vrålar:

- DOGGYSTYLE!!
Ah.. om ni hade varit med så skulle ni tycka det var kul!

Sen var jag inne i datorn och greja lite och så hör man syrran säga:
- Åhhhh Tommyyyyyyyyy :D

Kul att min lillasyster kanske är intresserad av min pojkvän ;)
Nerå! Han är för gammal för henne, hon håller sig till dem i hennes egna ålder!
Hoppas jag :o

Har verkligen ingenting att skriva.. Därför babblar jag på om ingenting.
Är ledig imorgon och på torsdag, det är kanonskönt!
Men imorgon åker jag ändå till skolan vid lunch och käkar för det
är min favoritmåltid av skolan mat. Stekt fisk! Here I come-

Annars så saknar jag min gos. Även fast han var knas emot mig idag :s
Ah.. Men det blir nog bra! Jag älskar honom lika mycket för det.

Puss på honom!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?