snart blir det lunch
2009-06-23 @ 11:57:28  //  Av: Kim Svensson

var på arbetsförmedlingen klockan tio, efter tjugo minuter  var jag klar.
Ovärt att ens behöva åka dit för att få papper vad det finns för jobb när dom redan
finns på deras hemsida. Men aah, det ligger väl nått i det :)

Pappa och jag ska snart äta lunch. Undrar vad det blir för gått.

Älskling hörde av sig förut och sa att han hande somnat i solen i Kreta idag
så nu har jag bränt sig rejält. Så jag får ta hand om bebisen när han kommer hem!
Men det gör jag mer än gärna.
Jag har redan bestämmt vad han o jag ska göra på Torsdag kväll när han
kommer hem :) Tänker inte säga vad nu.. Det får ni se!
Och han måste gå med på det. Jätte mysigt juuuuu .

I eftermiddag ska Suzan klippa mamma o frida.
Sen ska jag och Suzan hitta på något.

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?