ge mig massor färg
2009-06-24 @ 11:25:59  //  Av: Kim Svensson

Igår var jag med Suzan och Lizette och myste hela dagen och kvällen :)
Suzan gjorde jätte goda drinkar till oss som vi satt och chilla med på baksidan .
Det blev också kortspel oså. Sedan hem till mig för klippning på mamma och syster.
Sen tillbaka till Suzan för att pyssla med Lizettes hår !

Lizette skjutsade hem mig så, var hemma vid klockan tolv och då hoppa jag
ner i min säng. Själv igen!

Nu sitter jag här och åt frukost för ett tag sedan.
Ska åka till Johanna, till kollonin och ligga på studsmattan och sola galet.
Eftersom baby kommer hem ifrån Kreta imorgon så ska jag försöka att
vara lite brunare än honom iaf (a) good luck..

Näe, nu måste jag slänga på mig kläder .

HÖRS
Postat av: Nathalie

min pojke hade tänkt fel och kmr inte fören fredag, när jag trott torsdag ända fram tills i förr går när han kom på de, lite synd om mig änd ;( <3

2009-06-24 @ 23:59:37
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?