färgat håret
2009-06-09 @ 22:38:11  //  Av: Kim Svensson

gick upp kvart över sex i morse, skjutsade mamma till jobbet och
sen åkte jag till tornby och lämnade in bilen till verkstan..

Gick hem till Sandra sen och så gick vi ihop till stångebrofälten
för att alla treor på ljunkan skulle ha brännbollsturnering .
Gick väl sådär. Min klass åkte ut i semifinalen, men bara skönt !

Sen tog jag och Emmie bussen till tornby, gick och hämtade bilen .
Åkte och hämtade mamma , och sen gick Emmie o jag hem till henne .
Färgade mitt hår, noppade ögonbryn och sen spelade vi kort med Elin .
Jag var sämst , så deras pappa Johan fick va med mig och hjälpa till så
jag fick några poäng iaf ;) man tackar!

Sen åkte jag hem till Tommy .
Är här nu .

Vi ska kolla på fjorton suger nu och sen sova .
Det blir mys .

natti

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?