en jätte varm och mysig sommardag
2009-06-22 @ 23:40:35  //  Av: Kim Svensson

Idag har verkligen solen stekt på och det gillar jag jätte mycket.
Så idag blev det att gå osminkad med lite sommarkläder .



Linne - New Yorker
Short - H&M

Vaknade klockan tjugo i tio imorse och började göra iordning mig .
Klockan halv elva satt jag på den skollheta bussen påväg in till stan
där jag mötte upp min vän Alice :) Vi gick och köpte jordgubbar och satt
i flera timmar vid domkyrkoparken och snacka galet i flera timmar .
Sedan blev det käk o så.



Åkte till Johannelund och mötte upp Timothy för att sedan vänta på att
Jocke skulle komma med bilen . Vi åkte sedan ut till Björsäter hem till
Martin Kuisma där grabbarna meka bil medan jag och Alice kapsa frisbee
och var livrädda för Martins läskiga katt . haha! Fyfan ;)



Sedan åkte jag, Alice, Jocke & Timothy till sjön och doppade våra fötter
och myste med en vovve. Den var sötnos..



Jocke skjutsade sedan hem mig då jag åt kvällsmat med min kära familj.

Tog inte lång tid innan jag gick ut igen.. Träffade Suzan!
Sen får vi ett samtal av hennes mamma att hunden att rymt :o
Så vi skynda oss och leta efter vovven som sen blev hittat.
Suzans bror skjutsade hem mig sen .

Nu har jag sökt lite jobb o så. Ska sova.
Pratade även med Tommy förut :)

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?