en dag då jag får mycket gjort
2009-06-21 @ 12:12:52  //  Av: Kim Svensson

Alla säger att söndagar är den tråkigaste dagen på hela veckan .
Okej, det tycker väl jag också.. kanske, lite.. Men ah!
Men va fan, man gör dagen så man vill att den ska bli.
Hitta på saker så blir eran söndag mycket roligare!

Imorse så blev det upp tidigt och jobba för mig . Bra (Y)
Nu har jag lagt in en maskintvätt och någon mer kommer det bli.
Tänkte käka lite lunch och sedan träffa Suzan en sväng :)
Blir att gå hem till mamma och pappa sen och fråga om jag kan få
låna bilen. Ska nämlingen träna idag! Go goo.

Sedan blir det hem och lägga i några fler maskintvätt och kolla
på tv ska jag göra. För det var väldigt längesedan jag gjorde :S
Undrar varför? Hm, busy tjej.. Ts!



Imorgon ska jag träffa Alice :)

HÖRS

Postat av: Mamma

Tvätta igen? Kolla Tv? Ja jusst det du är ju en upptagen tjej!!!!!

2009-06-22 @ 17:29:35
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?