hemma hos elinore
2009-07-14 @ 17:15:49  //  Av: Kim Svensson

sitter hemma hos Elli .
Tänkte va lite snäll emot valle och låta han va hemma lite :)
Fast helst av alt vill han va med Tommy. Det är hans favvo..
Suzan kom hit också . Så slipper jag vara själv .
Eftersom det inte är någon hemma här, dom är ju på öland och roar sig.

Idag har det inte hänt så mycket .
Valle väckte mig vid halv tio, då gick vi ut på promenad .
Sen hem o då väckte vi Tommy !
Runt tolv ringde Tommys morbror och ville bjuda oss på lunch .
Det blev pizza. Det var länge sen så det var gott! tackar..

Valle och jag ska snart dra oss hem . Så att Tommy inte behöver vänta
för länge på oss . Just ja, tommy o jag har 10 månader idag . Grattis!

Nu ska jag va social emot Suzan .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?