äntligen
2009-07-24 @ 23:45:38  //  Av: Kim Svensson

Nu har Tommy och jag äntligen internet i lägenheten :)
& hemtelefon . kanon!

Så nu kommer bloggandet börja igen och kommer lägga in bilder .
Det är bara att hålla utkik.

Elin kom vid halv tio imose och hämtade mig på moppen.
Åkte till stan och solade i 30 min. Jag typ dog där ett tag..
he he ..

Sedan bar det av hem till Elinore för att vara hundvakt till Valle igen.
Mysis! Min lillasyster kom också och även Suzan.
Det var trevligt .

Jag och Valle tog sedan en promenad hem till mig .
Tommy och Timothy var där och kollade på tv.
Jocke kom också.

Skjutsade hem Valle sen och åkte till Jocke för att kolla på film.
På Svt 1 . Det inte varje dag man kollar film på ettan.. careface

Nu är Tommy och jag hemma.
Ska få honom att kolla på Långben the movie med mig .
As bra. Haha !



HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?