spy inte på mig !
2009-01-13 @ 18:16:56  //  Av: Kim Svensson

gick upp kvart i sju imorse, åt frukost och packa väskan.
tjugo över sju tog jag bussen till rece och mötte upp johanna!
vi tog ljungsro bussen till ljungsbros simhall där vi har praktik .
när vi kom dit var det bara o börja arbeta, vi var klara med allt efter
en timme. ahaaa, så från halv tio till tjugo i ett åt vi vindruvor och
bara snacka o så. min mormor kom också dit för att gymma så snacka
lite skit med henne också . hon är för rolig min mormor! :)

vid tjugo i ett var det bara att ta på sig bikinitrosor och ett rött linne!
var dags för simskola. jag hade hand om några barn och dom fick
träna på deras bentag- fussskar mycket när jag inte kollar på .
men jag var snabb på att skälla ut dom :D hihi!
blev lite jobbigt o kolla på när dom simma fram o tillbaka så jag
satte mig ner på stol oså. helt plötsligt hör jag ett skrik o ser en av
barnen hålla på o drunkna och tappa andan, så jag var snäll och for
ner i vattnet för att rädda honom! när jag ska simma med honom till
stegen så vad är tack för hjälpen i förväg? JO han spyyyr på mig!
haha det var så synd om honom :b men ah, jag fick strunta i spyan
och försöka få upp honom på land istället .

efter praktiken åkte jag in till stan o träffa johanna en sväng.

är hos suzan nu och kollar på glamour . och hon har lovat att
när det är slut så ska vi se på den blå lagunen som jag tjatat
om i några veckor nu. men bästa bästa filmen asso :o hah!

imorgon är det praktik igen! och
Elinore fyller 19 år .
Simon fyller 18 år.
Johanna & Martin fyller 3 månader.
Jag och Tommy fyller 4 månader.
GRATTIS TILL ALLA OSS !

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?