me and my baby
2009-01-08 @ 21:23:03  //  Av: Kim Svensson

idag efter skolan åkte tommy och jag hem till mig .
han lade sig i min säng och plugga lite teori medans jag
började dammsuga hela huset , plus städa toaletterna .
ae, bra jobbat! haha . sen när jag var klar så kröp jag ner
i min säng till tommy så gosa o snacka vi lite tills han somna.
kul :o haha , då kollade jag på tv , massor med bra faktiskt .
"one three hill, AFV, 2 ½ men, vänner, sing a long, m.m! "
Sedan vakna han och då vare dags att åka hem .
Aja, när vi ses nästa gång får vi spendera lite mer tid tillsammans :)

Imorgon börjar jag kvart över åta , slutar kvart i tio .. sen har jag
håltimma tills tjugo i två! kul , not! äsch, får plugga på den tiden!

Nu ska jag plugga lite .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?