kan ni gissa vart jag är?
2009-01-11 @ 19:51:28  //  Av: Kim Svensson

tror nog det inte är så svårt att gissa vart jag är , nae!
för jag är hemma hos min kära vän suzan . hihi (y)
jadu, när jag kom till henne käka vi tacos och sen skulle
vi se på film , men nae jag somna visst :b och nu sitter jag här
framför hennes dator. mamma kommer väl snart och hämtar
mig så ska vi äta pizza. det tycker jag är gott .vesuvio med kebabsås!
sen blir det nog läggdags för mig direkt. jag är ganska så trött.

imorgon är jag ledig hela dagen! gosh vad skönt , behöver jag.
men jag hade tänkte att åka bussen som vanligt och ta mig till
körskolan och plugga teori så jag kan ta mitt körkort .
när jag är klar där har jag inte bestämmt vad som händer.
på tisdag, onsdag och torsdag har jag praktik. på fredag är
jag ledig igen! varje måndag och fredagar nu i några veckor
så kommer jag att vara ledig ifrån både praktik och skolan skönt!

ska fortsätta att kolla på top modell . tycker inte om programmet så mkt.
men är rätt så kul ibland :)

älskling, jag tycker du ska bli frisk nu!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?