ily, and that's all i really know
2009-01-11 @ 11:35:59  //  Av: Kim Svensson

har precis jobbat, har riktigt ont i axeln vill jag tala om, tyck synd!

igår skulle jag somsagt ha chillkväll med mamma o så.
vid halv tio dissa hon mig :o haha. så jag drog iväg för
att kolla på film med suzan och zara. young people fucking!
riktigt dålig film. man fick se 5 par, ifrån förspel till orgams o så.
sjukt dålig var den iaf! rekommenderar icke icke icke icke icke .

idag skulle jag igentligen varit med tommmy . men nääääe!
för han har gått och blivit sjuk , fy dig :/ men ah .
jag hoppas han mår bättre sen så jag kan komma sen sväng
iaf och pussa på honom! ah .

håller på att tvättar o så. ska snart plocka ihop julgranen.
och sen blir det är dusch!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?