Sweet dreams
2009-02-12 @ 22:18:41  //  Av: Kim Svensson

Tänkte skriva ett sista inlägg för idag innan jag går och lägger mig.

Johanna och jag har inte gjort något speciellt ikväll, men vi har haft skoj!
Satt inne på hennes rum och chilla galet med massor med prat i mun på
varandra. Jag var även lite rolig och skrev lite saker på hennes msn till folk.
Hahah, Johanna var inte så glad på mig ett tag :D Fast hon garva ändå ;)
Vi gick och träffa en gammal klasskompis till henne ett tag sen och snacka.
Sen åkte jag hem.

Har snackat med mamma och pappa lite nu också om min praktik och vad
jag har fått av dom :) Kan jag visa för er också när jag hittat min kabel(!!)

Nu ska jag krypa ner under mitt duntäcke med teoriboken i handen!
Sen blir det min skönhetssömn (Y)

HÖRS

Postat av: Johanna

Lycka till med teori pluggandet du gumman ;) haha <3

2009-02-12 @ 23:50:33
URL: http://joannaasvensson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?