Ny Design
2009-02-11 @ 22:45:00  //  Av: Kim Svensson

Nu har jag suttit och firrat ihop en ny design :) Jag är inte så värst nöjd med den.
Men kul med lite förändring så det inte blir för uttjatande med den förra.
Om jag tar min tid och fixar den här designen så kanske den blir bra tillslut (Y)

Jag har kommit på att min blogg är ganska tråkig, speciellt när jag inte lägger upp
bilder.. Men jag har slarvat bort min kabel så jag kan inte lägga in några kort .
Imorgon kanske det blir till att leta, eller kanske fredag, då har jag mer tid (a)

Det är ändå rätt många som läser min blogg, och jag förstår inte varför..
För så rolig är den inte. Så tänkte höra vad ni vill att jag ska skriva om o så?
Tips o förslag tack!

Nu tänkte jag plugga lite teori och sen nanna kudden.
Ska med bussen 07.21 imorgon bitti och åka till Ljungsbro för att ha min
sista praktikdag i Ljungsbrosimhall. Har haft det riktigt bra i Simhallen.
Men efter lovet blir det att gå tillbaka till skolbänken igen :/

HÖRS
Postat av: Josefine

snyyygg du !

2009-02-11 @ 22:51:55
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Postat av: Tommy

Enterteinment stavas entertainment

2009-02-12 @ 11:27:28
Postat av: lillasyster frida

fin blev den, stavfel då men.. :p

lägg upp bilder nu, den blir roligare då!

2009-02-12 @ 18:37:03
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?