melodifestivalen 2009
2009-02-07 @ 21:35:00  //  Av: Kim Svensson

har inte skrivit på ett tag, men har inte haft någon tid :)

torsdag: praktik! sen in till staden och träffa Johanna!
Vi åkte till skäggetorp hem till hennes pappa och käka
och träffa några av hennes småsyskon. så gulliga!
sen åkte vi och träffa timothy och martin i typ 40 min .

fredag: åkte till körskolan och plugga. sen till skolan
och snacka med en lärare! tog sedan johannas nyklar
och mötte upp timothy och åkte hem till Johanna och
väntade på att hon skulle komma hem. Så länge snacka
vi massor och kollade på filmen bilar! haha , men efter
havla filmen så la filmen av , hm! När Johanna kom
så började vi kolla på Föräldrarfällan och då kom Martin.
Och sen efter ett tag kom Albin också .
Sen när alla dom stack , så somnade jag i 2½ timme .
Det var skönt . Sen kom Patrik och hämta oss så åkte
vi till braskens . Och vad hände där? haha , finns folk
till allt. Lite pinsamt bara :s hm , och ska ni söka upp
min pojkvän kanske? hahahaha .
Sen åkte vi hem till Patrik och kollade på the grude .
Och jag fick Johanna att började gråta , det var kul :D

idag:
Vaknade och drog hem till Suzan .
Sen åkte vi till Simhallen för hennes lillasyster har fyllt
år och hon skulle ha kalas där. Så jag fick vara med
o hjälpa till . Det var riktigt kul faktiskt! Speciellt när
jag och suzan skulle åka båtarna . hahahahah!
Sen hämtade vi upp Johanna och hon o jag åkte hem
till mig o käka . Och nu är vi hemma hos Anton och kollar
på melodifestivalen med honom . hahah , och vi har riktigt
kul . Speciellt åt låten SNÄLLA SNÄLLA! hahaha . fyfan!
Näe nu ska jag va social med dom , :)

Jag saknar Tommy , tycker han ska bli frisk NU .
<3

HÖRS
Postat av: Tommy

Vem ska söka upp mig från brask?

2009-02-08 @ 17:54:37
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?