lovet har börjat kanonbra
2009-02-17 @ 11:19:05  //  Av: Kim Svensson

Mitt sportlov har börjat kanonbra, (y)
Igår började dagen med att hänga på körskolan o plugga teori.
Sen drog jag till rece och mötte upp Nathalie :) Simon var även
där, och grattis till dig vännen som klarade teoriprovet!
Sen drog Simon och Vikkan kom :D
Då gick vi tre till stan och kolla i alla affärer.
Sen satte vi oss på Espressou Haouse .
Jätte mysig dag med er tjejer <3

 
Vikkan på Espressou Hause <3


Nathalie på Espressou Haouse

Sen åkte jag till Malmslätt och åkte hem till Johannas kompis pappa som
tauerade henne :) Jag kom när den precis var klar, så jag slapp se när dom
gjorde den! Men den blev faktiskt bra. Och Johanna är nöjd med den (:


Näe, har inte mer tid att skriva här nu. Ska dra mig emot körskolan och plugga igen.
Sen blir det att leka med Suzan och Johanna. I eftermiddag ska mamma bjuda mig
och Johanna på semlor, fast Johanna vet inte om det än ;) Haha .

HÖRS

Postat av: Vikkan

åååh, tack för en superbra början på mitt lov (: <3

2009-02-18 @ 00:35:34
URL: http://viktoriamaria.bloggspace.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?