Fest & Hockey
2009-02-01 @ 11:55:11  //  Av: Kim Svensson

jag har haft en riktigt kanonhelg :) ohja!

fredags: åkte ner till körskolan och pluggade.
sen mötte jag upp johanna, tommy & timothy på stan
så blev det shopping runda. Tommy köpte lite snygga kläder
och även en jääättte fin tröja till mig! hihi.
vi tog även en fika på espressou house .
sen sprang jag och johanna iväg för lite ärenden (a)
Tommy och Timothy gick runt i affärer så länge.
Sen åkte vi alla fyra hem till Tommy och kollade på film.
Runt fem fick jag o Johanna hem till henne och gjorde
iordning oss. För på kvällen blev det lite fest hemma hos
Timothy! Jag hade skoj , och var bara folk man känner också.
Så blev mycket dans o prat o så. Hade jätte kul iaf :)
Tommy och jag gick hem ganska så skapligt och sov!
Det var mys!

lördags: johanna ringde och väckte mig o tommy sen kom hon
till tommy så gjorde jag jag iordning mig. Sen åkte vi in till stan
och mötte upp hennes lillasyster så gick vi på hockey med henne!
Var riktigt kul, 6-1 blev det till vårat kära LHC :D thaha .
Sen gjorde vi inte mkt mer , satt o snacka .
Sen åkte jag hem och började kolla på en sjukt bra film .
Men kom på att jag skulle jobba på söndagen så jag stängde
av och sov .

Idag: Har jobbat o så idag , ska snart äta och sen hem till
Johanna så ska vi till tannefors o kolla när hennes syrra
kör handbollsmatch! sen ska jag och Johanna hem till
henne igen och kolla på massor med filmer och bara
ta det lungt . Blir en lugn söndag :) Skönt!

Hörs

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?