walk the line
2008-09-22 @ 18:47:45  //  Av: Kim Svensson

Måndag idag och det betyder ännu en ny skolvecka!
Började klockan tio över åtta på folkunga skolan med teckenspråk,
helt okej kul var det idag.
Vid kvart i elva var jag på ljunkan där jag hör hemma och hade
svenska B . inte alls kul! hade högläsning o så bara .
Lunch sen, sådär god mat .. Fjortisar i matsalen eller vad sägeru Sandra?
Hahahah, lite kul faktiskt . :b
Projektarbete stod på tur ..
Och sedan musik , gitarr lektion ,
håller på att lära oss låten som är med i vänner serien :)
Efter skolan drog jag och träffa Muffe tuffe och Sofia!
Sedan åkte soffffan , och jag o muffe åkte hem till henne
och bara snacka skit o sådant skoj :D

Imorn har jag körlektion klockan åtta på morgonen ;o
PUSS PÅ'T

Because a boy like you is impossible to find.
<3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?