säg inte nej vi gillar ju varann..
2008-10-14 @ 18:34:30  //  Av: Kim Svensson

har kommit hem ifrån skolan, har käkat lite och så! Nu sitter jag här framför datorn och smälter maten i magen. Pappa lyckades få till en riktigt god kvällsmat (y) och det är ju bra :) Och jag tycker mamma kan logga in på msn för det är tomt här hemma :o Ja ni folk, många tycker jag är helt desperat i min mamma, men jag är mammakär och kommer alltíd va!!
Senare ikväll ska jag träffa Emmie och hennes nya pojkvän TC , vi ska ut och gå och sen kanske köra buzz , blir nog bra.
Men aah, har inte mycket mer att skriva. Förutom att vi har snart svenska B nationellt prov och det är jag grymt nervös över eftersom min svenska lärare inte kan förklara någonting!! och vi ska göra något muntligt framför klassen i fem minuter! Aja , Önska mig lycka till! Emmie ska förklara för mig sen , så det kommer nog gå bra :) & vet ni?! OM 17 DAGAR FYLLER JAG ÅR , GRATTIS GRATTIS GRATTIS! hahaha och nu känner ja att jag bara skriver om ingenting , Sarah är sjuk så hon blir nog glad att hon har något att läsa. Tihih . Nu har jag inte tid mer att sitta här och skriva , PUSS
Postat av: Teres

va mysigt gumman :) jorå jag lever singel livet, tills jag känner att jag har hittat den rätta! hihi. det är rätt svårt o hitta ngn det clickar med tyvärr! :/



vad gör du nu för tiden? <3

2008-10-14 @ 19:08:15
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du hade rätt, blev glad nu när jag har något att läsa :D och att du gav mig en tanke ;) hihi! <3

2008-10-14 @ 20:57:58
Postat av: Mamma

Jaha nu sitter jag på hotellet redo flr lite frukost. Klockan 8 börjar kursen. Jag har redan gjort halva tiden här. Det ska bli skönt att komma hem och bli ompysslad av familjen. Kim passar upp på mig osv!!!

2008-10-15 @ 07:10:42
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?