riktigt utvilad tjej!
2008-10-12 @ 09:27:57  //  Av: Kim Svensson

Gick och la mig klockan kvart över sju igår kväll, men vaknade kvart över åtta av ett sms! somnade sedan om och vaknade av ett nytt sms klockan typ tio i elva.. somnade om igen :) vaknade imorse halv nio! åhw, utvilad . thihi. Nu sitter jag här, med mjukisbyxor, blodomloppetströja och sportbladetmössa! sen strax ut och jobba, money money :) Efter det blire övningskörning med mamma och så, sen ska jag hem till min älskling och chilla! det blir mysigt, ohja! och mamma åker idag till helsingborg och är borta tills på torsdag , pööh! kommer sakna henne massor massor massor!

Nu ska jag ut och jobba!
PUSS
Postat av: Teres

ja det låter ju toppen :) saknar ju dig kim!

hur går det med allt annars? bra hoppas jag <3

2008-10-12 @ 22:13:16
URL: http://teriksson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?