utgång
2008-11-22 @ 11:19:48  //  Av: Kim Svensson

Igår efter skolan åkte jag hem och skulle göra iordning mig.
men aah, det blev strömavbrott i HELA hjulsbro :o
så det var kolsvart , så blev att tända ljus i hela huset :b
sen när vi fick tillbaka strömmen gjorde jag iordning mig.
Sarah & Zacke kom, och vi drog hem till Lizette & Carl :)
Henke & Sebbe var också där. Vi börja förkröka och sen
blev det rockband fysatan va kul :D haha . kung !

senare mot kvällen blev det taxi in till stan ,
jag, zacke & henke fick sitta där hundar sitter
i bilar :o haha .vi hade kul iaf  .

när  vi var framme , så dela vi upp oss.
killarna fick va med varandra och vi tjejer
fick va med varandra. jag, lizette och sarah
drog till 55an . träffa massa folk där , kul!
sen blev det maxim en stund också.

jag hade jätte kul , men senare så ska
självklart sarah och zacke börja tjaffsa
och det är jag som måste försöka lösa det,
och aah, zacke vad får man för det? två smällar.
man tackar . :@ så då tog jag sarah o sa
att hon skulle ringa sin mamma så vi fick
skjuss hem .

när jag kom hem blev det att krypa ner
i min säng och prata med tommy. sen sova.

imorse när jag vaknar så ser jag att det står
en övervakningskamera i mitt rum och har tydligen
stått där i över en vecka! haha, dumma lillasyster.

HÖRS 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?