2 månader
2008-06-09 @ 14:23:14  //  Av: Kim Svensson

nu har helgen gått och den har varit helt okej :)

lördags: lirade lite tennis o så, sen gick jag hem till fille
så skjussade hans mamma oss hem till martin!
vi var ute och gick på stan lite, kollade när martins bror
kom och gick sån här grej på stora torget med balen, heh!
Efter det funderade vi på vad som skulle hittas på, hmm..
Det slutade med att vi tog tåget till Boxholm hem till en kille
som kallas för Lelle. Var där med lite folk, helt okej!
Sedan tog Martin och jag sista tåget hem, och sen bussen
hem till mig och sov så skönt.

söndags: jag och martin vaknade upp, jag jobbade!
sen hem igen, fixade iordning oss och sedan tog vi
cykeln till slussen och badade och sola. riktigt skönt :)
Efter det tog vi bussen hem till hans farmor för att fira
martins lillasyster som har fyllt 11 år! god mat och tårta.
Sedan åkte vi hem till Martin, fixade lite grejer och sedan
fick vi en dubbelsäng av hans pappa, skönt då!
Jag tog bussen hem sen och sov.
Martin & jag hade även 2 månader <3

idag: slutade skolan tidigt, sitter hemma nu..
håller på och tvättar massor kläder så att jag
kan packa min resväska, eftersom jag & familjen
åker till turkiet på lördag. det ska bli kul.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?