jag hatar döden
2008-07-16 @ 20:57:15  //  Av: Kim Svensson

igår jobbade jag o så, lungt!
träffade emmie en sväng, kollade klart på lejonkungen 2.
Sen tog jag bussen till staden och hälsade på Daniel.
Satt ute ett tag, och gick lite också :)
Gick hem till Älskling sen och där var även hans vän
Jakob i från stockholm. Vi gick till hemmakväll och köpte
lite gott, och sedan hem till Martin igen och drog igång en
film, evan den alsmäktige tror jag den heter. den sög :b 
Blev att sova sedan , myspys <3 

idag klockan 09.15 var det värsta.. 
jag har aldrig sett en död människa förut,
men imorse fick jag göra det :'/ helt kritvit!
jag trodde inte det skulle vara så jobbigt..
men jag bröt helt enkelt ihop, fyfan, hemskt!
vila i frid!

ikväll har jag träffat sarah & zacke, tvspel :)
nu är jag hemma, har duschat o så!
blir att läga sig tidigt.. hoppas på att martin 
ringer snart också, hehe!

PUSS  
Postat av: Josefine

Jag saknar dig din skit.

2008-07-17 @ 16:26:26
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?