grattis anton
2008-07-12 @ 14:21:54  //  Av: Kim Svensson

JA MÅ HAN LEVA , ANTON 18ÅR!
GRATTIS MIN VÄN !!


hallååådär !
jag är såhär sjukt rastlös, men ska snart åka och möta Josefine <3

Igår blev först en sväng hos min ena kusin!
sedan hem och träffa Emmie, kollade på lejonkungen 1
och lite av lejonkungen 2 :]  senare blev det att dra sig
hem till Suzan! Spelade tvspel, jag var typ as kung xD
Sedan kollade vi typ världens dåligaste film , zzzZZZ !
Runt tolv rörde sig Emmie och jag hemmåt .
Hade inget bättre för mig , så jag la mig ner och sooov .

Idag ska möta Josefine vid halv fyra :)
Och kvinnan vill ha död på mig så vi ska
tydligen cykla in till stan, paaallla . haha!
Vi ska sätta oss ner vid typ stranden eller nått
och bara ta det lungt med våra bästa pratstunder.
Senare på kvällen blir det förmodligen att träffa
Benjamin (Josefines pojkvän) som ska ut med
sina vänner!
Tror min dag och kväll kommer bli bäst eftersom
jag får träffa min skönhet <3

Neje , nu ska jag göra i ordning mig lite ,
& jag saknar dig Älskling.
Kan du komma hem nu?

PUSS
Postat av: Josefine

bästa pratstunder! tack för en mys kväll :) du är bäst.

2008-07-13 @ 18:13:28
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?