vilka är ni?
2008-12-18 @ 14:33:21  //  Av: Kim Svensson

hm , har ganska många som läser min ointressanta blogg..
så nu undrar jag, vilka är ni som vill snoka om mitt liv? :o
var inte blyga för att vara ärliga :)
bara kul att folk tar sin tid för att läsa vad jag har o skriva .. pöh!

lillasyster väckte mig kvart i åtta imorse , fick hjälpa henne att
måla nos & morrhår , haha . gick ju kanon när man var nyvaken .
men hon blev grymt söt , min lilla tiger! haha .

somnade om sen , vaknade vid tio av att sandra ringde!
sen gick jag upp och käka frukost med pappa , sen gjorde ja
iordning mig och drog mig till skolan o träffa johanna . vi käka ,
sen leta efter min lärare i 30659493 år ! men hon var borta .
så jag följde johanna till sitt jobb , sedan gick jag in till stan
och köpte min sista julklapp och sen även liten underkläder till
mig själv , jättttttte fina faktiskt ;) mouahaha .

när jag kom hem blev det att dricka kaffe med pappa och snacka lite .
och sen hamna jag här , som vanligt :o hur drar man sig alltid till datorn?
jag förstår inte , så fruktansvärt onödigt att neeeerda , bläsch .

Pratar med Tommy nu , ska väl dra till han snart eller sen eller nått :b
Och han har varit mycket saknad , mm! Så blir myskväll eller något liknande kanske ;)

HÖRS
Postat av: Frida Svensson

jag snokar i ditt liv ;)

tack för att du tyckte jag var söt.

fast du tyckte nog inte det, bara fjäska

eftersom du vet att jag läser. :)

2008-12-18 @ 16:40:09
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Postat av: fåk

fåk :D

2008-12-18 @ 19:04:53
URL: http://johannafaklloyd.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?