vart tar kvällen vägen?
2008-12-20 @ 19:14:34  //  Av: Kim Svensson

har varit på besök på ikano och letat julklapp till en åttaåring!
och det blev ett starwars svärd , wöw! haha . och sedan blev det
en kopp kaffe (y) möms . efter det åkte jag hem , hämtade suzans
klippargrejer , drog sedan hem till henne .. hon skulle klippa Carl .
Suzan lärde mig att klippa som en riktig frisör haha , så jag klippte
också i hans hår . haha , as bra var jag!  höhöhö .

nu sitter vi här , jag, suzan, said & carl !
Vart tar kvällen vägen?! Hm ,
Skulle åkt till Motala igentligen , men näh .
Jag var inte alls pepp på det , så fårse
vad vi hittar åå Ikväll! Nått ska vi väl hitta på . ah  -
tror det blir en chillkväll iaf , och ladda inför juldagen!

Blir iaf sova tidigt ikväll eftersom det är dags att jobba
imorgon bitti , ah ! Lite cash är aldrig fel , nääe .

Nu har jag verkligen ingenting mer att skriva .
Saknar en person bara , och den personen vet nog
vem det är ! Ah , du .. TA ÅT DIG!
Kom och ge mig en pusssssss va

HÖRS
Postat av: Suzan

Ja du var så duktig så när du klippte ;D HAHA

2008-12-22 @ 14:32:04
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?