tröttttttis .
2008-12-20 @ 12:08:30  //  Av: Kim Svensson

Igårkväll kom Suzan hit! hon klippte min mamma & lillasyster .
Sen gick vi hem till henne och hämta upp hennes bror Said .
Vi tre gick hem till Lizette & Carl , även Lizettets vän Johanna var där.
Började med att kolla på film , evan den allsmäktige ..
Jag har faktiskt aldrig gillat den filmen , den är för mycket !
Sedan kom det nya spelet Lips fram . Och för er som inte vet
vad det är, så äre typ likadant som SingStar nästan . Skoj!
När vi alla sjungt klart , så tog vi fram Rockband,  haha!
Det spelet kan jag fan aldrig tröttna på , super skoj .

Runt 00.50 eller något så drog Suzan & Said hem  .
Jag stannade kvar :) Blev mer Lips & Rockband .

Carl var jätte snäll och följde mig hela vägen hem!
Jätte snällt vare! Tacktack!!

Var hemma runt 02.30 eller något liknande .
Blev in på msn en sväng ,

Vaknade vid halv tolv imorse och såg att jag prata med folk
fortfarande på msn , haha! Så jag har skrivit i sömnen .
Bra (Y) Haha! Men ah ,

Idagdå? Hm , ingen aning faktiskt vad som sker .
Jag ska iaf träffa Suzan så hon kan få tillbaka sina
frisör grejer som hon glömde här igår ;d

HÖRS!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?