do you remember
2008-08-11 @ 10:37:50  //  Av: Kim Svensson

:o hjälp , jag tänker på saker och ting och jag inte får tänka på.
nej nej , kim sluta! gash, onöööödig tjej! lalalala.

igår var jag hemma hos suzan :) vi åt mat, möms.
och sedan skulle vi testa raka benen med apilator (?)
fast jag tyckte det gjorde ajaj, så jag nöjer mig med min
lilla kära rakhyvel (y). sedan kollade vi också lite utomlandsresor.
för vi hade tänkt ifall vi får ihop pengar att vi ska åka till typ aiga napa
eller nått sånt nån dag efter julafton och sedan vara bort på nyår!
och det låter heeeeel najs tycker ja :L
Sedan kom Lizette förbi, länge sen jag träffade henne också :o
vi åkte hem till henne för att kika hennes nya lägenhet i ullstämma.
Jätte fin var den! Sedan åkte hon och suzan för att rida på häst.
Jag ville inte följa med eftersom det regna och så..
istället åkte jag och lekte med Andreas & Tommy en stund!

idag är det en ny dag. smart kim !
håller på att tvättar mina kläder och så :)
har även pluggat teori  =D och det går bra.
ska in till stan sen och träffa Johanna ss som
går i min klass. Var sjukt länge sen jag träffa henne-
Nu kom syrrrrrran hit , så ska väl hitta på nått med henne.

PUSS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?