LHC - SAIK 5-1
2011-03-10 @ 23:50:58  //  Av: Kim Svensson



GRATTIS JOHANNNA! Bild från nyår 2009?

Ikväll var det Lhc:s första hemmamatch i kvartsfinalen!
Vi brudar var där och dansa och matchen var riktigt bra..
5-1 till Linköping och nu står det 1-1 i matcher! HEJA HEJA!!

Innan matchen åkte jag hem till Johanna som fyller 20år idag.
Vi gotta oss med lite pizza innan vi åkte ner till Cloetta Center!

Har varit ledig idag och är det imorgon också!
Så imorgon ska jag sova ut lite extra, till typ klockan 10-11?
Sen blir det bara att göra iordning så, handla, åka ner till stan, systemet
och sedan beger jag mig till fina Marie och hennes salong!
När hon stänger så åker vi hem till henne och fixar till det tills brudarna i
cheerleadingen kommer då det blir tacomys och spelkväll! Ser jag fram emot!
Postat av: Marie

Tummen upp! Kul att någon har sovmorgon!

2011-03-11 @ 07:41:41
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?