vilka datornördar
2011-06-23 @ 22:59:27  //  Av: Kim Svensson

Känns bra att Tommy och jag sitter vid varsin dator en torsdagkväll när båda är lediga imorgon. Det är väl dumt att umgås? Haha . Nej, men blir lätt att jag fastnar vid min alldeles egna dator där jag får göra precis vad jag vill.

Idag gick jag upp kvart i sju på min semester för att TVÄTTA.. Gick ner till tvättstugan och tvättmaskinen var trasig! Kändes ju jätte kul.. Så gick upp till lägenheten och sura i några timmar tills jag blev fruktansvärt rastlös så åkte till mamma och hämta hennes bil så fortsatte jag ut till skogen, mitt i ingenstans.. Nej nu ljög jag. Åkte till stjärnorp där lillasyster befann sig som hus- och kattvakt som hon varit i 2 veckor medan min kusin och hennes man är/var på smekmånad. Tog med syster till Tornby där vi först besökte systemet, sen blev det H&M för att köpa en skjorta till tommy, till willys och sedan till Maxi. Fortsatte sedan resan hem till mig och lämpa av alla saker och hämta min tvätt så att jag kunde tvätta hos mamma.. Slutade med att jag somna och mamma var söt och fixade tvätten åt mig. Hon är bäst! Sen skjutsade mamma hem mig, jag somnade.. Men nu är jag vaken, pigg & glad och är otroligt rastlös igen. Och dethär inlägget blev inte ett dugg nödvändigt..

Nu ska jag ringa till min vän Suzan och bara snacka skit .
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?