Söndag, 24 juli
2011-07-24 @ 16:16:11  //  Av: Kim Svensson


Dålig uppdatering, ja vet! Men bor för tillfället i ullstämma hemma hos Louise och Albert som är på semester i turkiet. Så jag och deras hund Neo har det bra i radhuset och bara myser. Får åka fram och tillbaka hem också eftersom mina kissekatter vill ha mat och gos också.

Tommy kunde inte komma hem från stockholm i helgen, han var tvungen att jobba då också så blir minst en vecka till utan att få se honom. Men vilken tur att telefon finns! Nej nu ska jag mysa med mina tissisar innan jag åker tillbaka till Neo!
Postat av: mamma

Gosa med kissarna, de var ju slut körda efter en helg hos oss. Med springtävling i trappen, leka vem är smidigast i trappfönstret och vem kan anfalla alla blommor. Frasse försökte till och med fånga sekundvisare på köksklockan...... vilket var lite svårt när den sitter 2 meter upp på vägen. Men nu är alla hårbolls tussar borta efter Svantes avunds sjuka på att Frasse har mer päls än sig själv.

2011-07-24 @ 18:49:35
Postat av: Junitjej

Du har en kanonfin blogg!

Ha en fortsatt härlig sommar!

2011-07-25 @ 12:58:25
URL: http://junitjejen.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?