sluta äta mat på vardagskvällar!!
2011-07-13 @ 01:14:56  //  Av: Kim Svensson

Började jobbet klockan två idag med möte, till typ tjugo i fyra. Satt bara och prata och tiden gick super fort. For sen ner för riktigt arbete som gick såå långsamt eftersom det var helt dött med folk.. Tråkigt! Men självklart när klockan slog tio ikväll så kom ruchen.. vad gör folk vakna på på vardag kvällarna och vill käka för? nej det förstår inte jag. Erik och Erik från jobbet skjutsade sedan hem.. Slutade elva och var hemma runt halv tolv och har pratat i telefon med alexandra tills nu.

Imorgon har jag sovmorgon! Börjar inte jobbet förns klockan fyra. Vilket lyx! Fårse vad jag då hittar på för något innan jag börjar. Kanske en promenad med Frasseman.

Nu ska jag iaf försöka få svanten att sluta tutta på mig.. Får lägga honom på tompan som ändå sover och då märker han säkert inte att svanten tuttar.. För Frasseman är på goshumör och vill ligga i knät och pussas och det tycker jag bättre om än svanten som bara tutttttar, det tycker jag är rätt snuskigt ;)

Nog med prat om mina katter.. Men dom två kan jag nog prata om hela tiden. Finns alltid något att berätta!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?