idag känner jag mig lite busig
2011-07-04 @ 19:10:46  //  Av: Kim Svensson



Idag gick jag upp klockan tio och åkte sen och träffade Louise. Vi åkte först siba för att köpa en undervattenskamera till henne, men den var slut så då åkte vi till netonnet och där fanns den. Så nu hoppas jag att hon tar kort på alla fina firrar när hon åkerr utomlands! Fortsatte sedan våran resa hem till Emmie där det var fullt hus med hundar och människor, blev inte kvar där så länge, då åkte vi till mc Donalds och käkade varsin sallad. Hamnade tillslut hemma hos mig och åt kladdkakan, och satan vad mäktig den var, men mumsig! Sen träffade vi Emmie och Elin en sväng för lite skitsnack.

Sitter nu hemma och har precis ätit kvällsmat. Blir troligtvis att träffa Suzan och Lizette sen och hitta på lite roligt bus som vanligt när man umgås med dom.

Är på ett väldigt busigt humör idag men vet inte varför, har den här busiga och djävulska känslan i magen ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?