då blir man själv i en månad
2011-07-17 @ 17:35:01  //  Av: Kim Svensson


tompan och jag julafton 2009

Jobbat öppning hela helgen och idag efter jobbet så luktar mina fingrar äcklig lök.. Har stått i köket hela dagen och svettats bland burgarna.. Men dagen gick fort och jag jobbade över en timme för att få skjuts hem ;)

Nu sitter jag här hemma och deppar.. Tommy åker imorgon till stockholm och jobbar i en månad. Visst han kommer hem på helgerna (om han inte jobbar över), men då jobbar ju jag, eller ah varannan helg jobbar jag :p men jag som inte ens kan sova en natt själv hur ska jag då klara 5 nätter i veckan själv? Men kanske går nu när jag har Svanten som alltid ska ligga på än och sova och så har jag Frasseman nere vid fötterna och vaktar mig! :)

Imorgon och på tisdag är jag ledig och det är skönt.

Nu ska jag umgås med tompan!

PUSS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?