14 Januari, 00:08
2011-01-14 @ 00:09:07  //  Av: Kim Svensson

oj oj oj , ser att det fortfarande är några stackare som kollar om den här bloggen ska vakna upp till liv igen? Men jag lovar att den kommer att göra det, måste bara flörta lite med min lillasyster så hon kan ta lite bilder och sedan göra en snygg header till mig för då blir det nog lite roligare att blogga. Bilderna som jag har nu som header är tagna för 2år sen.. Så JA det blir att fixa en ny!

Det blir inga bilder heller om jag ska blogga från våran (tommys) dator eftersom den är helt knas så går inte att ladda upp.. Men eftersom jag ska införskaffa mig en laptop någon gång i mitt liv så kommer det komma upp bilder!

Idag har varit ledig ifrån jobbet, har lekt med Louise och Neo där det bjöds på nudlar och kycklingwok, mumma!
Sen ikväll har jag myst med Tompan, promenerat med Frasse och snart kommer Lizette förbi en sväng innan jag äntligen får krypa ner i sängen med Tommy som redan somnat.

Har inte mycket mer att säga, hejhej!
Postat av: frida svensson

när, eller om, jag har en fotostudio kan du få va modell för en dag. haha. är frasse en utekatt nu? :o

2011-01-14 @ 16:03:51
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?