7 februari, 00.42
2011-02-07 @ 00:42:46  //  Av: Kim Svensson

Idag eller aah igår, söndag så tog jag lite sovmorgon, tog sen bilen för att möta upp mina cheerbrudar och träna! Blev inte bara dans utan också bygga lite, och ahh, haha jag tyckte det var svin kul att stå där uppe. Mitt mål nu är att det ska se svin bra ut när jag tar mig upp, bli stark och säker så att folk inte behöver hjälpa o hålla i mig. Haha, vi får se om jag lyckas eller om jag hamnar på sjukan . Har ju hänt förr att jag hamnat på akuten när jag vart med cheertjejerna. haha! Efter träningen som gick sjukt fort även fast vi träna längre än vad vi brukar så åkte jag hem och hämta upp tompan, åkte sen o hämta hans kusin cassi och fortsatte hem till tommys faster och åt mat o kolla på film ! Fick sen skjuts hem, har kollat på solsidan och wallander.. Nu ska jag sova , imorgon väntas jobb :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?