3 veckor och typ 3 dagar
2011-08-10 @ 13:14:09  //  Av: Kim Svensson

Har inte uppdaterat ett skit även fast jag har haft all tid i världen.. Har inte hänt så mycket den senaste, har jobbat, jobbat, jobbat, varit på skänninge marknad, kastat sönder min telefon, fått en lånetelefon x 2, myst med katterna, bråkat med kattungen, firat lillasyster, haft mysiga nattsamtal, varamon, måndagsklubben, charken, hej o hå.
Plus att fina marie har äntligen fått sin lille bebis, som jag verkligen längtar efter att få träffa! Tror han är dööö söt!

Idag är det också 3 veckor och typ 3 dagar sen sist jag träffade Tommy! Han är ju i stockholm och jobbar hela dagarna, han är aldrig ledig och får aldrig komma hem verkar det som. Och jag tycker inte det är roligt att bo själv.

Men nu ska jag åka iväg och jobba 8 timmar och sen tänker jag inte missa bussen så jag får gå hem igen. När jag kommer hem blir det direkt att sova. hejhej!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?