In a world that is so vicious to us all
2010-09-11 @ 01:05:37  //  Av: Kim Svensson


Nu har jag legat några dagar i sängen med min morgonrock och hundra miljarder filmer, samma visa blir imorgon.. jag blir så rastlös! Imorgon ska jag dricka massor med te och knapra pencilin så att jag kan börja jobba på söndag igen! Är så tråkigt att bara ligga hemma och inte kan göra någonting för att man mår dåligt. Men tills på söndag ska jag ha bivit frisk! Det har jag bestämt :) Jag vill jobba, det är kul o jobba!

Nu ska jag ta med mig Frasse till sängen och fortsätta kolla på en film.. Tommy har somnat i soffan och är omöjlig och väcka så där får han sova inatt! Imorgon har han lovat att göra fläskfilé, muuuuuums!

Imorgon: göra allt för att bli helt frisk!
Söndag: Förhoppningsvis jobba :)
Måndag: Umågs med vänner
Tisdag: 2år med min prins!
Onsdag:
Jobb
Torsdag: Jobb
Fredag: Jobb
Lördag: Jobb
Söndag: Jobb
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?